عید بندگی؛ فرصتی برای تقرب به خدا با خدمت به فرزندان خوزستان
به گزارش رواط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان؛ بابک ممبینی مدیرکل ادارهکل نوسازی مدارس خوزستان در پیامی عید سعید قربان را گرامیداشت.
در متن این پیام آمده است:
بسماللهالرحمنالرحیم
فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ
«پس برای پروردگارت نماز بخوان و قربانی کن.»
عید سعید قربان، جلوهای باشکوه از بندگی، اخلاص، ایثار و تسلیم در برابر فرمان پروردگار متعال است؛ عیدی که پیام روشن آن، عبودیت خالصانه و توجه به فداکاری در مسیر رضای الهی است. این عید بزرگ، یادآور درسهای جاودانه حضرت ابراهیم(ع) و حضرت اسماعیل(ع) در عرصه ایمان، اطاعت و ازخودگذشتگی است.

