فرشاد ابراهیمپور چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت در آئین کلنگزنی ناحیه صنعتی «کلدوزخ» ایذه اظهار کرد: تحقق این پروژه بزرگ حاصل یک کار تیمی و مجاهدانه بود که طی آن ۲۰ هکتار از اراضی منابع ملی با همکاری دستگاههای جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و راه و شهرسازی به بخش صنعت واگذار شد.
وی با قدردانی از پیگیریهای فرماندهی سپاه ناحیه و همکاری مسئولان صمت و شهرکهای صنعتی، افزود: ایده راهاندازی کارگاههای کوچک و زودبازده در این ناحیه، جرقهای برای شتاببخشی به تولید محلی بود. امیدواریم با برنامهریزی صورت گرفته، این پروژه تا ۲۲ بهمن سال آینده به مرحله بهرهبرداری برسد و تقدیم مردم شریف ایذه شود.
اولویت واگذاری زمین به جوانان و سرمایهگذاران بومی
نماینده مردم ایذه، باغملک، دزپارت و صیدون در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم بومیگزینی در واگذاری اراضی این ناحیه صنعتی، تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده سرمایهگذاران، تقاضای اکید ما این است که اولویت واگذاری زمین با جوانان مستعد و کارآفرینان بومی منطقه باشد تا ثمره این سرمایهگذاری مستقیماً در سفره مردم ایذه دیده شود.
ابراهیمپور، هدف نهایی از راهاندازی این ناحیه صنعتی را حل چالش دیرینه بیکاری دانست و خاطرنشان کرد: آرزوی ما این است که این کلنگزنی، آغازی بر پایان درد و رنج خانوادههای ایذهای باشد که از بیکاری فرزندان خود در رنج هستند. ایجاد ۵۰۰ شغل مستقیم تا پایان سال ۱۴۰۶، کمترین هدفی است که برای این مرکز صنعتی دنبال میشود.

