کارگروه پذیرش دانشجویان بینالملل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با درخواست مرکز مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان برای جذب دانشجوی خارجی موافقت کرد. این مجوز در چارچوب توسعه تعاملات بینالمللی دانشگاه و بر اساس پیگیریهای رسمی صادر شده است.
به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، کسب این دستاورد مهم، نتیجه مجموعه اقداماتی است که طی ماههای گذشته با تلاشهای مستمر مدیریت و کارکنان مجتمع برای ارتقای کیفیت و رسیدن به استانداردهای لازم آموزشی و پژوهشی انجام شده است.
این تصمیم در راستای توسعه تعاملات بینالمللی و ارتقای جایگاه آموزشی و پژوهشی آن مرکز اتخاذ شده است. مطابق ابلاغیه، مرکز موظف است برنامهریزی لازم را برای جذب دانشجو در سقف ظرفیت اعلامشده، در رشتههای دارای مجوز در مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام دهد.

