• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1447
  • برابر با : Sunday - 14 June - 2026
کل اخبار 24226اخبار امروز : 10
0

حضور حداکثری شهروندان اهوازی در پارک‌ها به مناسبت روز طبیعت

  • کد خبر : 76804
  • 05 آوریل 2026 - 22:45
حضور حداکثری شهروندان اهوازی در پارک‌ها به مناسبت روز طبیعت

شهردار اهواز از حضور حداکثری شهروندان در روز طبیعت در پارک‌ها و فضای سبز شهر اهواز خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، حجت اله دهدشتی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به پیام شب گذشته مقام معظم رهبری در خصوص کاشت نهال، شهرداری اهواز با بهره‌گیری از حضور حداکثری شهروندان در […]

شهردار اهواز از حضور حداکثری شهروندان در روز طبیعت در پارک‌ها و فضای سبز شهر اهواز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، حجت اله دهدشتی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به پیام شب گذشته مقام معظم رهبری در خصوص کاشت نهال، شهرداری اهواز با بهره‌گیری از حضور حداکثری شهروندان در پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام به اجرای برنامه کاشت نهال با عنوان نهال امید اقدام کرد.

وی در این زمینه اظهار داشت: شهروندان اهوازی امروز بدون توجه به تهدیدهای رژیم خونخوار و جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی ضمن حضور گسترده در فضای سبز و پارک‌ها، روز طبیعت را گرامی داشتند؛ بهمین مناسبت در مناطق هشتگانه مراسم اهدا و کاشت نهال به تعداد ۴۵۰۰ نهال برگزار شد.

شهردار اهواز ضمن تقدیر و تشکر از حضور شبانه شهروندان در میادین و خیابان‌ها در راستای پشتیبانی از حقانیت ملی میهن اسلامی افزود: بررسی‌ها و گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد شب‌های اخیر شهروندان بیشتری در تجمعات شبانه با عنوان پویش دفاع از میهن شرکت کردند.

دهدشتی با بیان این که شهرداری اهواز بصورت فعال و در صحنه حضور دارد خاطرنشان ساخت: مجموعه بزرگ شهرداری با توجه به وظایف ذاتی خود در حال انجام امورات محوله بر اساس قانون می‌باشد.

لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=76804

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.