شهردار اهواز از حضور حداکثری شهروندان در روز طبیعت در پارکها و فضای سبز شهر اهواز خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی شهرداری اهواز، حجت اله دهدشتی ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به پیام شب گذشته مقام معظم رهبری در خصوص کاشت نهال، شهرداری اهواز با بهرهگیری از حضور حداکثری شهروندان در پارکها و بوستانها اقدام به اجرای برنامه کاشت نهال با عنوان نهال امید اقدام کرد.
وی در این زمینه اظهار داشت: شهروندان اهوازی امروز بدون توجه به تهدیدهای رژیم خونخوار و جنایتکار آمریکا و رژیم صهیونیستی ضمن حضور گسترده در فضای سبز و پارکها، روز طبیعت را گرامی داشتند؛ بهمین مناسبت در مناطق هشتگانه مراسم اهدا و کاشت نهال به تعداد ۴۵۰۰ نهال برگزار شد.
شهردار اهواز ضمن تقدیر و تشکر از حضور شبانه شهروندان در میادین و خیابانها در راستای پشتیبانی از حقانیت ملی میهن اسلامی افزود: بررسیها و گزارشهای میدانی نشان میدهد شبهای اخیر شهروندان بیشتری در تجمعات شبانه با عنوان پویش دفاع از میهن شرکت کردند.
دهدشتی با بیان این که شهرداری اهواز بصورت فعال و در صحنه حضور دارد خاطرنشان ساخت: مجموعه بزرگ شهرداری با توجه به وظایف ذاتی خود در حال انجام امورات محوله بر اساس قانون میباشد.

