ایسنا/خوزستان امشب خیابانهای اهواز شاهد صحنههایی بیبدیل از عشق و وفاداری به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بود.
مردم ولایتمدار و غیور اهواز در تجمعاتی خودجوش و پرشور، بار دیگر تصویری ماندگار از پیوند ناگسستنی خود با نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند. این تجمعات که علاوه بر در محلههای مختلف شهر برگزار شد، در بلوار آیتالله بهبهانی نیز با حضور گسترده مردان و زنان اهوازی برگزار شد. حضوری که نشان داد نبض غیرت ملی در قلب خوزستان، با قوت و صلابتی بیش از پیش میتپد.
در این شب تاریخی، مردم اهواز بار دیگر رسا و منسجم فریاد «اللهاکبر» سردادند و پیر و جوان، زن و مرد، با تجمع امشب، پاسخی قاطع به بدخواهان میهن دادند.
طنین اللهاکبر در فضای شهر، نه تنها یک شعار، بلکه بیعت دوباره مردمی بود که در فراز و نشیبهای سختی همچون دفاع مقدس و بحرانهای اخیر، همیشه همراه با آرمانهای بلند امام (ره) و شهدا بودهاند.
اوج شکوه این تجمع شبانه، لحظهای بود که سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای شهر طنینانداز شد. مردم اهواز با این حرکت نمادین به دنیا نشان دادند که در سالروز تولد جمهوری اسلامی، هویت ملی و دینیشان بیش از هر زمان دیگری در تار و پود جانشان ریشه دوانده است.
خانوادههای معظم شهدا، عشایر غیور عرب و بختیاری و جوانان پرشور نسل جدید، دوشادوش یکدیگر در این شبزندهداری حماسی حضور داشتند.
در مسیر رسیدن مردم تا محل تجمع در بلوار آیتالله بهبهانی، موکبهای زیادی از جمله حسینیه کودکان و ورزشکاران برپا شده بود. همچنین خودرویی که منقش به تصاویر دانش آموزان مظلوم مینابی در این مسیر قرار داده شده بود.
امشب چهرههای ورزشی از جمله افشین کمایی و مونا حمودی در تجمع حضور پیدا کردند و ضمن بیعت با رهبر انقلاب بر تداوم راه شهیدان وطن تاکید کردند.
امشب اهواز قهرمان بار دیگر ثابت کرد که نه تنها دروازه ورود تشیع به ایران، بلکه سد مستحکم و نفوذناپذیر ایران اسلامی در برابر هرگونه فتنه و طمع خارجی است.

