ایسنا/خوزستان معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تعداد شهدا و مجرومین غیرنظامی استان خوزستان از آغاز تجاوز آمریکایی-صهیونی به خاک کشور را اعلام کرد.
ولی الله حیاتی شامگاه یکشنبه دوم فروردین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای جنگ رمضان تاکنون ۲۵ نفر از شهروندان بی گناه و مظلوم استان به شهادت رسیدهاند.
او گفت: مسنترین شهدا خانم زهرا شمشیری ۷۰ ساله و کم سن و سالترین نیز ایلماه بیلکی ۲/۵ ساله از منطقه زیدون بهبهان است.
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد: تعداد کل مجروحین در استان از ابتدای تجاوز آمریکایی-صهیونی تاکنون نیز ۸۶۹ شهروند در استان است.

