به دعوت يوسفي نماینده مردم شريف اهواز ،باوي ،حميديه و كارون در مجلس شورای اسلامی، مجتبی یوسفی، نشست «میز خدمت» با حضور مهندس عبیداوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان و معاون بهرهبرداری این شرکت، امروز در مسیر الهایی و در روستای عَشاره بزرگ برگزار شد.
این نشست با حضور گسترده روستاییان، دهیار و اعضای شوراهای محلی همراه بود و طی آن، مهمترین مسائل و مشکلات مرتبط با خدمات آبرسانی، کمبودها و نیازهای منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
در جریان جلسه، عبیداوی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کنونی خدمات آبرسانی در منطقه، از مهندس یوسفی بهدلیل پیگیریهای مستمر و مؤثر در حوزه مطالبات شهروندان تقدیر کرد و بر برنامهریزی جهت بهبود زیرساختها و ارتقای کیفیت خدمات تأکید نمود.
يوسفي نیز با قدردانی از حضور و پیگیریهای روستاییان، بر ضرورت رسیدگی سریع به مشکلات و هماهنگی میان دستگاههای اجرایی برای رفع چالشهای موجود تأکید کرد.
این نشست در فضایی صمیمی و با طرح مستقیم مطالبات مردم برگزار شد و مقرر گردید پیگیریهای لازم برای رفع مشکلات با سرعت و جدیت بیشتری انجام شود.

