دکتر شریفی: هر شهروند یک کارشناس مبارزه با ناقلین
خوزستان آماده پیشگیری و مقابله با تهدید خاموش!
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز؛ در راستای آمادگی حداکثری برای مقابله با پشه آئدس و پیشگیری از بیماریهای خطرناکی نظیر زیکا، چیکونگونیـا و تب دنگ، امروز (یکشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۴) مانورمبارزه با ناقلین با محوریت “پشه آئدس” در شهرستان رامهرمز با حضور تیمهای تخصصی ستاد مرکز بهداشت استان خوزستان و 10 شهرستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز برگزار شد.
دکتر مهرداد شریفی، معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان در آیین افتتاحیه این مانور باج تأکید بر واقعی بودن تهدید پشه آئدس اظهار داشت: از دید من این یک مانور نیست؛ یک صحنه واقعی و حقیقی است.
وی خاطر نشان کرد: در این مانور بزرگ، تیمهای بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها و آموزش سلامت به صورت هماهنگ و گروهبندیشده در مناطق مختلف شهرستان رامهرمز مستقر شدند تا عملیات
واقعی جستجو، حذف کانونها و آموزش خانهبهخانه را اجرا کنند…..
اجرای مانوربزرگ مقابله با پشه آئدس در رامهرمز با حضور 10شهرستان تابعه دانشگاه اهواز
دکتر شریفی: هر شهروند یک کارشناس مبارزه با ناقلین خوزستان آماده پیشگیری و مقابله با تهدید خاموش! به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز؛ در راستای آمادگی حداکثری برای مقابله با پشه آئدس و پیشگیری از بیماریهای خطرناکی نظیر زیکا، چیکونگونیـا و تب دنگ، امروز (یکشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۴) […]
- ارسال توسط : manjanighnews
- 15 بازدید
- بدون دیدگاه

