حسین عبیداوی در جریان ملاقات مردمی، ضمن دیدار صمیمانه با مراجعان، دستورهای لازم را برای رسیدگی به مشکلات مطرحشده صادر کرد.
به گزارش روابطعمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، صبح امروز، دوشنبه ۱۹ آبانماه ۱۴۰۴، مهندس عبیداوی پذیرای جمعی از شهروندان بود و در دیداری چهرهبهچهره، به بررسی و پیگیری مسائل و درخواستهای آنان پرداخت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در حاشیه این دیدار با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با مردم اظهار داشت: حضور در میان مردم و شنیدن بیواسطه صدای آنان همواره پربرکت است و این دیدارها فرصتی ارزشمند برای پیگیری و حل مشکلات شهروندان فراهم میکند.

