صبح امروز دو نشست جداگانه با حضور مسئولین شهرستان باغملک در مرکز استان خوزستان برگزار شد.
در نخستین جلسه، حجتالله خسروی فرماندار باغملک به همراه حجت الاسلام مهدی بهمنی امام جمعه شهرستان و عفان رئیس اداره نوسازی مدارس باغملک با سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان دیدار و گفتوگو کردند.
در این نشست، موضوعات زیر مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت:
تسریع در روند ساخت هنرستان قلعهتل
تأمین تجهیزات و وسایل آموزشی مورد نیاز مدارس شهرستان
پیگیری احداث مدرسه سعدی قلعهتل
فرماندار باغملک در این دیدار بر ضرورت توجه ویژه به زیرساختهای آموزشی و رفع کمبود فضاهای استاندارد در مناطق کمتر برخوردار شهرستان تأکید کرد.مدیرکل نوسازی مدارس ازانجام فعالیتهای اداره کل نوسازی واقدامات انجام شده درباغملک سخن گفت ویادآورشد فعالیتهای مطلوبی دراینزمینه انجام گردید

