فراتی،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:
با همکاری پلیس فراجا و حکم قضایی طی شش ماه نخست سال جاری تعداد ۱۰۰۴ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال در کلانشهر اهواز کشف و ضبط شد.
یکی از بزرگترین معضلات که در سطح کشور باعث اعمال خاموشی با برنامه در تابستان امسال و زمینه بروز ناترازی با حدود ۲۰ هزار مگاوات شد وجود مزرعههای غیرمجاز ارز دیجیتال یا ماینر بود که هر دستگاه معادل یک کولر گازی نیاز به مصرف برق دارد.

