مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از پروژه خط انتقال آب در بخش ویس بازدید کرد؛ پروژهای که با اجرای ۹ کیلومتر خط لوله به قطر ۲۵۰ میلیمتر از تصفیهخانه شهر ویس، زمینه رفع تنش آبی در هشت روستای این بخش را فراهم میکند.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز؛ در جریان این بازدید، مهندس حسین عبیداوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: این پروژه یکی از طرحهای مهم ما برای کاهش مشکلات تأمین آب در بخش ویس است.
با اجرای خط انتقال جدید، روستاهای ربیخه و سعید سلامات به همراه ۸ روستای دیگر از تنش آبی خارج خواهند شد و شرایط پایدار تأمین آب شرب برای مردم فراهم میشود.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب اهواز با جدیت پیگیر اجرای طرحهای آبرسانی در مناطق شهری و روستایی است تا دغدغه مردم در زمینه تأمین آب سالم و پایدار به حداقل برسد.
مدیرعامل آبفا اهواز همچنین بر اهمیت تسریع در تکمیل این پروژه تأکید کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که با مدیریت منابع و استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود، این پروژه را در کمترین زمان به پایان برسانیم.
شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۴

