• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 29 - ذو الحجة - 1447
  • برابر با : Sunday - 14 June - 2026
کل اخبار 24226اخبار امروز : 10
1

استاندار: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی خوزستان براساس عملکرد آن‌ها تخصیص می‌یابد

  • کد خبر : 72770
  • 05 سپتامبر 2025 - 18:18
استاندار: اعتبارات دستگاه‌های اجرایی خوزستان براساس عملکرد آن‌ها تخصیص می‌یابد

سید محمدرضا موالی‌زاده روز جمعه در نشست بررسی جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری خوزستان اظهار کرد: برای تخصیص بودجه عمرانی سال ۱۴۰۴ سازوکاری در نظرگرفته شده است هر دستگاهی جذب بیشتر داشته باشد تخصیص بیشتری خواهد گرفت. وی افزود: در مقابل دستگاه‌هایی که انتظارات مورد نظر در جذب را نتوانند برآورده کند تخصیص […]

سید محمدرضا موالی‌زاده روز جمعه در نشست بررسی جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری خوزستان اظهار کرد: برای تخصیص بودجه عمرانی سال ۱۴۰۴ سازوکاری در نظرگرفته شده است هر دستگاهی جذب بیشتر داشته باشد تخصیص بیشتری خواهد گرفت.

وی افزود: در مقابل دستگاه‌هایی که انتظارات مورد نظر در جذب را نتوانند برآورده کند تخصیص کمتری خواهند داشت.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید میان دستگاه‌های فعال و منظم در زمینه جذب اعتبارات با دستگاه‌های کم‌کار تفاوتی وجود داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان شهریور ماه جذب حداکثری اعتبارات انجام شود؛ تلاش می‌کنیم همه دستگاه‌ها به ویژه دستگاه‌هایی که جذب کمتری دارند در مدت زمان باقی مانده اسناد مالی را تحویل دهند.

موالی‌زاده در پایان بر فعال شدن بیش از پیش طرح‌های عمرانی استان تاکید کرد.

براساس این گزارش در این نشست میزان جذب دستگاه‌های استان به تفکیک هر دستگاه با حضور رییس دیوان محاسبات استان خوزستان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان بحت و بررسی شد.

لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=72770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.