یوسفی،نماینده مردم اهواز با انتقاد از قطعیهای مکرر برق در استانهای جنوبی کشور گفت: این وضعیت از «سوءمدیریت» عبور کرده و به «بحران مدیریت» تبدیل شده است؛ مجلس سهشنبه وزیر نیرو را برای پاسخگویی به صحن علنی فرا میخواند.
خاموشیهای بیبرنامه نهتنها زندگی روزمره مردم را مختل کرده، بلکه صنایع فولاد، سیمان و پتروشیمی را نیز به تعطیلی کشانده و معیشت کارگران و اصناف کوچک را با خطر جدی مواجه کرده است

