این مراسم با حضور مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز، سید مهران علمالهدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، شهاب صدیقی سرپرست فرمانداری اهواز، سید محسن موسویزاده نماینده مردم در مجلس، ناصر سیلاوی بخشدار مرکزی، باقر اسماعیلیزاده سرپرست بخشداری اسماعیلیه و جمعی از مسئولان شهرستانی، دهیاران، اعضای شوراها و مردم برگزار شد.
مهندس یوسفی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این پروژهها شامل بهداشت محیط و مدیریت پسماند، طرحهای حفاظتی و دیوارهای حائل، احداث پل، آبنما و کانال، آسفالت معابر، اماکن ورزشی، بهسازی معابر، بوستانها، پارکها و فضای سبز، پیادهروسازی، جدولکشی و جویها، خرید ماشینآلات، روشنایی معابر و ساختمانهای اداری است که با اعتباری بالغ بر ۱.۵ همت افتتاح و به بهرهبرداری رسید.
وی همچنین در گفتوگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک هفته دولت بیان کرد: ۴۷ پروژه عمرانی دهیاریهای استان در روستاهای بخشهای مرکزی، اسماعیلیه و غیزانیه شهرستان اهواز با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان در روستاهای دارای دهیاری اجرا شده است.

