• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - ذو الحجة - 1447
  • برابر با : Saturday - 13 June - 2026
کل اخبار 24211اخبار امروز : 8
2

پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

  • کد خبر : 72125
  • 10 آگوست 2025 - 1:04
پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پیامی صمیمانه؛ ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه خطیر تبریک گفت. در متن این پیام آمده است: به نام قلم و آنچه می نویسد سلام بر همراهان صادق و دلسوز رسانه، خبرنگاران، تصویربرداران، گزارشگران و همه کسانی که با قلم و دوربین خود، […]

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پیامی صمیمانه؛ ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه خطیر تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

به نام قلم و آنچه می نویسد

سلام بر همراهان صادق و دلسوز رسانه، خبرنگاران، تصویربرداران، گزارشگران و همه کسانی که با قلم و دوربین خود، روایتگر واقعیت‌های جامعه هستند.

در استان خوزستان، با همه ظرفیت‌ها و چالش‌هایش، در شرایطی که مسیر تولید و توزیع انرژی با ناترازی‌هایی همراه است، وظیفه ما در شرکت توزیع نیروی برق، همواره تلاش برای ارائه خدمتی پایدار و عادلانه به مردم بوده است. ما می‌کوشیم با مدیریت حداکثری و بهره‌گیری از تمام توان فنی و عملیاتی، نور را به خانه‌های مردم برسانیم اما این مسیر، بدون همراهی و درک متقابل همه بخش‌های جامعه، به ویژه شما اصحاب رسانه، دشوارتر می‌شد.

شما خبرنگاران و اهالی رسانه، نه تنها ناظران دقیق تحولات هستید، بلکه با آگاهی‌بخشی و انعکاس درست واقعیت‌ها، نقش بی‌بدیلی در بهبود فرآیندها و ایجاد تعامل سازنده بین مردم و دستگاه‌ها دارید. شما بیش از دیگران به عمق مسائل اشراف دارید و این آگاهی، مسئولیت شما را خطیرتر می‌کند.

در طول یک سال گذشته، خبرنگارانی که در حوزه اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق، همراه ما بوده‌اند، نقش مهم و تاثیرگذاری در افزایش آگاهی عمومی و کاهش مصرف غیرضروری ایفا کرده‌اند. این همراهی مستمر و همکاری ارزشمند، مشارکت مردم در مصرف بهینه انرژی را افزایش داده و باعث شده تا گام‌های موثری در جهت حفظ منابع و بهبود شرایط انرژی برداشته شود.

امروز ضمن تبریک روز خبرنگار به یکایک تلاشگران این عرصه، از همه شما عزیزانی که با صداقت و تعهد، روشنگری می‌کنید و گاه در سخت‌ترین شرایط، همراه ما بوده‌اید، صمیمانه سپاسگزاریم. تلاش‌های بی‌وقفه شما در انتقال پیام‌ها و دغدغه‌های مردم، چراغ راه ما در مسیر خدمت‌رسانی بهتر است.

امیدواریم با همکاری و همدلی بیشتر، بتوانیم در کنار یکدیگر، گام‌های مؤثری برای خدمت به مردم شریف خوزستان برداریم و با هم‌افزایی توان‌ها، چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنیم. به امید فردایی روشن‌تر و پایدارتر برای همه هم‌وطنان عزیز.

علی خدری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=72125

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.