مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز گفت:کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۴ تصویب کرد که سقف پرداخت حقوق برای صندوق های بازنشستگی حذف شود.
مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز،باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴٠۴ کل با توجه به استقلال صندوق های بازنشستگی اعم از کشوری، لشکری، فولاد، نفت وصندوق بانک ها به منظور عدالت در پرداختها، سقف حقوق را برای بازنشستگان حذف کردند.

