همچنین در خبر دیگری آمده است:
پیمان مولایی اظهار کرد: با توجه به افزایش غلظت آلایندهها و با هدف سلامتی دانشآموزان فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان در نوبت عصر به صورت غیرحضوری برگزار میشود.
فرماندار مسجد سلیمان افزود: فعالیت دانشگاهها برقرار است و تصمیمی برای غیرحضوری یا تعطیلی این مراکز گرفته نشده است.

