معاون توسعه و بهرهبرداری فاضلاب شرکت آبفا اهواز از اصلاح یکی از خطوط خروجی ایستگاه پمپاژ فاضلاب پیچوار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، سید جمالالدین موسوی با اعلام این خبر گفت: یکی از خطوط خروجی ایستگاه پمپاژ فاضلاب یادشده به علت لهیدگی ایجاد شده در خط، پمپاژ فاضلاب با اختلال روبرو شده بود که توسط واحد تعمیرات و نگهداری تأسیسات حوزه معاونت بهرهبرداری مورد تعمیر و اصلاح قرار گرفت.
معاون بهرهبرداری و توسعه فاضلاب ادامه داد: قطر این خط تحت فشار، ۴۰۰ میلیمتر است و پس از پایان عملیات اصلاح، ایستگاه پمپاژ فاضلاب پیچوار و خط یادشده در شرایط پایدار قرار داشته و دفع فاضلاب در شرایط عادی در حال انجام است.

