• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 18026اخبار امروز : 10
0
رئیس پلیس راهور استان خبر داد

جریمه ۳۰۰۰ خودرو در شهرهای قرمز خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر : 13856
  • 28 فوریه 2021 - 18:49
جریمه ۳۰۰۰ خودرو در شهرهای قرمز خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته
رئیس پلیس راهور خوزستان از جریمه حدود ۳ هزار دستگاه خودرو در شهرهای قرمز خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل تردد در ساعات ممنوعیت تردد خبر داد.

سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به آخرین وضعیت اعمال محدودیت‌های تردد در خوزستان اظهار کرد: شنبه شب شاهد بوده‌ایم که اکثر مردم اهواز رعایت کرده‌اند و ترددها به حداقل ممکن رسیده اما گاهی شاهد برخی ترددها هستیم که از مردم می خواهیم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با توجه به ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد، در این ساعات در سطح شهر تردد نداشته باشند.

به گزارش منجنیق نیوز، وی افزود: در صورت تردد در این ساعات، دوربین‌ها و سیستم‌های کنترل پلیس، شماره پلاک خودرو را یادداشت می‌کنند و اعمال قانون خواهد شد.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: همچنان ممنوعیت تردد از ساعات ۲۱ تا ۴ بامداد تا زمان صدور لغو این دستور برقرار است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل تردد در ساعات ممنوعیت تردد، حدود ۳ هزار دستگاه خودرو در شهرهای قرمز خوزستان جریمه شده‌اند.

جمشیدی بیان کرد: این ۳ هزار جریمه شامل جریمه‌های یک میلیون تومانی، ۵۰۰ هزار تومانی و ۲۰۰ هزار تومانی است و اکثر موارد اعمال قانون مربوط به ممنوعیت تردد در ساعات ۲۱ تا ۴ بامداد با مبلغ ۲۰۰ هزار تومانی بوده است.

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: ورود و خروج به شهرهای قرمز نیز ممنوع است و مردم باید این محدودیت را نیز رعایت کنند.

وی در خصوص وضعیت تردد شهروندانی که ناگزیر به خروج از شهرهای خود هستند، گفت: شهروندانی که قصد تردد از استان خوزستان به استان‌های دیگر را دارند، باید مجوز تردد را از فرمانداری اخذ و به پلیس راه خوزستان مراجعه کنند تا در سیستم ثبت شود و پس از آن، اجازه تردد داده خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: شهروندانی که می‌خواهند از شهری به شهر دیگر در درون استان تردد داشته باشند نیز باید مجوز تردد را از فرمانداری اخذ کنند و به پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان یا شهرستان‌های تابعه مراجعه کنند تا مجوز عبور صادر و در سیستم ثبت شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: در صورتی که پس از صدور مجوز تردد و ثبت سیستم، اعمال قانون شود؛ جریمه‌ها لغو می‌شود.

لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=13856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.