به گزارش منجنیق نیوز، مدیریت توزیع برق ناحیه جنوب ( آبادان، خرمشهر و اروند کنار) با اعلام این خبر افزود: نیروهای حراست این مدیریت با اشراف اطلاعاتی توانستند مرکز استخراج ارز دیجیتال را که بدون مجوز اقدام به استفاده از شبکه برق کرده بود را شناسایی، و پس از هماهنگی با مقام قضایی و نیروی انتظامی، عوامل ایجاد کننده این مرکز را دستگیر کنند.
اکبر ناصری ادامه داد: طی این عملیات ۱۲ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال (ماینر) و تجهیزات شبکه اینترنت کشف شد که عوامل دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

