به گزارش منجنیق نیوز حسینی در ادامه میگوید:نمیشود که مسئولان محلی بعد از هر بارندگی تکرار مکررات کنند ،فرار رو به جلو کنند و هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان هایی که به مردم وارد میشود متوجه خود و مدیریتشان نکنند
حسینی در پایان میگوید نه طاقت و تحمل مدیران کم کار را داریم ،نه صبری برایمان باقی مانده از آنچه که بر سر مردم ما میاید.
در هفته ی آینده و شروع به کار فعالیت های مجلس وزیران نیرو و کشور باید تکلیف ما و مردم خوزستان را روشن کنند،دولت وظایفی در قبال خوزستان دارد که متاسفانه اظهر من الشمس کوتاهی میکند

