• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - ذو الحجة - 1447
  • برابر با : Saturday - 13 June - 2026
کل اخبار 24203اخبار امروز : 0
3
با اهدای لوح تقدیر ؛

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر کرد

  • کد خبر : 7904
  • 14 دسامبر 2020 - 17:33
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تقدیر کرد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان با امضاء و اهدای لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید از زحمات و خدمات مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان قدردانی کرد .

به گزارش منجنیق نیوز، این لوح تقدیر که توسط جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان امضاء گردیده به پاس خدمات و توجهات مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اکرام ایتام و توجه به مشکلات افراد کم برخوردار و بی بضاعت جامعه و توزیع ۲۸۴۰ بسته کمک معیشتی غذایی و بهداشتی و همچنین ۳۶۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار شهرهای حوزه ی عملیاتی و در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت به نیابت از وی توسط رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسجدسلیمان به مهندس قباد ناصری اهداء گردید .
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مسجدسلیمان در جلسه ای که بدین منظور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار گردید ضمن تقدیر از توجهات مهندس قباد ناصری به حوزه ی مسئولیت های اجتماعی در این شرکت اظهار داشت : با اجرای طرح توزیع بسته های غذایی و بهداشتی و همچنین بسته های نوشت افزار میان افراد کم برخوردار ، لبخند رضایت و شادی را بر لب بچه ها و والدین نشاندید و امیدوارم همواره در این راه خیر فعال و پیشرو باشید .
پژمان منصور نیا همچنین از فعالیت های انسان دوستانه و خداپسندانه آقایان غلامرضا امینی ، سهراب ترکیان و عبدالصمد یراحی از پرسنل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اجرای طرح حمایت از ایتام و اهدای ملزومات مختلف تقدیر و تشکر کرد .
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در این شرکت در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی گفت : همه ی تلاش بنده و همکارانم در این شرکت که با
حمایت های جناب مهندس محمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب همراه است ، ارایه خدمت به شهروندان و کسب رضایتمندی آنان و در نهایت بهبود شرایط و وضعیت این شهر بعنوان زادگاه نفت کشورمان  می باشد .

لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=7904

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.