به گزارش منجنیق نیوز مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حق آلایندگی به شهرهای در معرض آلودگی باید به صورت قانونی پرداخت شود، توضیح داد: اگرچه براساس قانون حق آلایندگی یک درصد از تولید آن محصول آلاینده است اما وزارت نفت تاکنون به این تعهد خود عمل نکرده است لذا بدون در نظر گرفتن جرایم، بدهی آلایندگی مجموعه شرکتهای نفتی به شهرداریها تا سال 98 حدود 9هزار میلیارد تومان است لذا در حال پیگیری این مهم هستم چراکه درصورت پرداخت بدهیها بخشی از محرومیتهای مردم استان خوزستان جبران خواهد شد.
بدهی ۹هزار میلیارد تومانی شرکتهای نفتی به شهرداریها
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: بدهی آلایندگی مجموعه شرکتهای نفتی به شهرداریها تا سال 98 حدود 9هزار میلیارد تومان است لذا درصورت پرداخت این بدهیها بخشی از محرومیتهای مردم استان خوزستان جبران خواهد شد.
لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=7698
- ارسال توسط : manjanighnews
- 77 بازدید
- بدون دیدگاه

