• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 28 - ذو الحجة - 1447
  • برابر با : Saturday - 13 June - 2026
کل اخبار 24211اخبار امروز : 8
4

نظارت بر روند پيشرفت احداث بيمارستان ١٤٠ تختخوابي باغملك

  • کد خبر : 7482
  • 08 دسامبر 2020 - 21:46
نظارت بر روند پيشرفت احداث بيمارستان ١٤٠ تختخوابي باغملك
دکتر غلامرضا ساری زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بهمراه مهندس امير عباس شيربيگي مدير منابع فيزيكي و نظارت بر طرح هاي امور عمراني دانشگاه، از روند پيشرفت بیمارستان در حال احداث ۱۴۰ تختخوابی باغملک بازدید كرد.

به گزارش منجنیق نیوز معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه این بازدید که به منظور ارزیابی و پیگیری پیشرفت فیزیکی صورت گرفت، گفت: در تلاش هستيم تا با توجه به نياز منطقه، بيمارستان جديد باغملك را در اسرع وقت آماده افتتاح و بهره برداري نمائيم در این راستا در تلاش هستیم تا با افزايش جبهه هاي كاري و نيروهاي تخصصي، مراحل ساخت با سرعت بیشتری تکمیل شود.

*🟢گفتني است تمام بخشهای درمانی، اداری و تاسیساتی بیمارستان به جز بخش سی تی اسکن و تصویر برداری بطور موقت تحویل داده شده و در مرحله رفع نواقص مي باشد.*

🟢این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال با مساحتی به متراژ ١٣۵٠٠ مترمربع، شامل بخشهای بستری زنان، اطفال، جراحی داخلی، سی سی یو و آي سی یو دیالیز، مجموعه اتاق های عمل، ال دی آر، سی تی اسکن، تصویر برداری و آزمایشگاه است.

لینک کوتاه : http://manjanighnews.ir/?p=7482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.