به گزارش منجنیق نیوز معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ريزي دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حاشیه این بازدید که به منظور ارزیابی و پیگیری پیشرفت فیزیکی صورت گرفت، گفت: در تلاش هستيم تا با توجه به نياز منطقه، بيمارستان جديد باغملك را در اسرع وقت آماده افتتاح و بهره برداري نمائيم در این راستا در تلاش هستیم تا با افزايش جبهه هاي كاري و نيروهاي تخصصي، مراحل ساخت با سرعت بیشتری تکمیل شود.
*🟢گفتني است تمام بخشهای درمانی، اداری و تاسیساتی بیمارستان به جز بخش سی تی اسکن و تصویر برداری بطور موقت تحویل داده شده و در مرحله رفع نواقص مي باشد.*
🟢این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال با مساحتی به متراژ ١٣۵٠٠ مترمربع، شامل بخشهای بستری زنان، اطفال، جراحی داخلی، سی سی یو و آي سی یو دیالیز، مجموعه اتاق های عمل، ال دی آر، سی تی اسکن، تصویر برداری و آزمایشگاه است.

