به گزارش منجنیق نیوز، عادل الجبیر، وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه در واکنش به ترور شهید محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران در صفحه توییتر خود نوشت: به نظر می رسد که ناامیدی باعث شد که آقای جواد ظریف، وزیر خارجه ایران عربستان را سرزنش کند و این کشور را به آنچه در ایران اتفاق می افتد متهم کند.
وی نوشت: چه بسا خدای ناکرده زلزله و یا سیلی در ایران اتفاق بیفتد و باز هم عربستان را به این حادثه متهم کند.
الجبیر همچنین نوشت: هر نوع ترور را نمی پذیریم و سیاست ترور سیاست عربستان نیست.
وی مدعی شد: برخلاف نظام ایران که از زمان انقلاب و از سال ۱۹۷۹ بر پایه ترور در سرتاسر جهان بنا نهاده شده است. می توان از ما و بسیاری از دیگر کشورها پرسید و خواهید فهمید که ما شهروندان زیادی را به دلیل رفتارهای جنایتکارانه و غیر قانونی ایران از دست دادیم.

