به گزارش منجنیق نیوز دهیاری و شورای روستای پاگچی ممبینی از عملکرد مدیریت برق رامهرمز در خصوص روستای پاگچی ممبینی طالقانی 2 وبی توجهی این مدیربه ستوه آمدند در این زمینه یکی ازمعتمدین روستای فوق الذکرگفت مدیریت برق رامهرمزنه تنهاخدمتی بمردم روستاننمود وهیچگونه خدماتی انجام ندادبلکه عملادرمقام پاسخگویی بی حرمتی میکندکمااینکه اعضای شوراودهیاری چندین مرتبه به وی مراجعه کردندیااینکه آنهارا نمیپذیردواگرتلفنی مطالبه ویاتقاضایی باشدبابی حرمتی گوشی راقطع میکندوی یادآورشدمدیریت برق رامهرمزبدون توجه به طرح هادی روستااقدام به کارهایی میکندکه عملاواصولاچشم اندازروستاومدیریت اداره ی روستا را باچالشهایی مواجه میکندوبدون توجه به مصوبات شوراونظرات کارشناسان بخشداری وشخص بخشدارهیچگونه التفاتی نمیکندوبه متجاوزین به معابروخیابانهاکه بدون پروانه اقدام به ساخت نموده اندبرق رسانی میکندبطورمثال اخیرادرروستااقدام به توسعه ی شبکه درمحلی نموده که وقتی توسط بخشدارباتوجه به تقاضای دهیاری وشوراکه اطلاع رسانی نمودندگفته شدکه محل پایه هایی که شمامیخواهیدقرار دهید در وسط خیابان است و ما مدت دوسال است که تقاضای جابجایی چند عدد پایه که مخاطره آمیز هستند را داریم و شما اقدامی نکردید، حالا هم دارید مزید بر مشکلات اقدامات غیرکارشناسی انجام میدهیدکه متأسفانه بابرخوردی دور، ازشأن وجایگاه یک مسئول حاضربه پاسخگویی نبودندوتهدیدبه عدم انجام خدمات در، روستارادادند،این معتمدروستاازمسئولین خواست جلوی هدررفتن بیت المال توسط این مدیربی مسئولیت رابگیرند تا مشکلی برای مردم بوجودنیاید زیراچنین مدیرانی نماندشان بهتر از ماندشان است

